قیمت توری مش فلزی
مش فلزی

قیمت توری مش فلزی:

قیمت توری مش جوشی:

قیمت توری مش جوشی بستگی به نوع جوش و کیفیت میلگرد استفاده شده در آن دارد.به طور کلی توری مش جوشی ساخته شده از میلگرد هایی است که به صورت شبکه ای در ابعاد 2*1 و 2*6 متر ساخته می شوند که سایز میلگرد ها معمولا زیر 12 از است و چشمه های آنها 10*10 سانتی متر،15*15 سانتی متر، 20*20سانتی متر، 25*25سانتی متر و 30*30 سانتی متر می باشد.

جوش مورد استفاده در این نوع شبکه ها جوش صنعتی می باشد که با ایجاد قوس الکتریکی اتصال بین آنها بر قرار می شود.به طور کلی تعیین قیمت توری مش جوشی بر اساس وزن نهایی آنها بدست می آید و کاملا وابسته به سایز و قیمت میلگرد می باشد.

قیمت توری مش فلزی

مش هایی که چشمه های آنها کوچکتر است به دلیل اینکه جوش بیشتری در آنها استفاده شده است به تناسب قیمت بالا تری نسبت به توری مش هایی دارد که چشمه های آنها بزرگ تر است.

قیمت توری مش فلزی:

شبکه های تشکیل شده از میلگرد نام های متفاوتی در بین مصرف کننده ها دارند توری مش فلزی همان توری مش هایی است که از آن به عنوان توری مش جوشی صحبت شد.قیمت توری مش فلزی نیز وابسته به نوسانات بازار میلگرد و سایز چشمه و وزن نهایی کشیده شده روی باسکول می باشد.

قیمت توری مش سبک:

توری مش سبک شامل مش هایی است که از میلگرد های سبک یعنی سایز های زیر 6.5 میلی متر ساخته می شوند.این مش ها معمولا بدون آج می باشد و مفتول های کششی 6.5 و 5.5 ساخته می شوند.وزن نهایی این مش ها پایین می باشد و معمولا به صورت 2*1 در بازار عرضه می گرد ولی در سایز های 2*6 متر نیز قابل ساخت می باشد.

بعد از توری مش های سبکتر مش هایی که مفتول آنها از سایز 6.5 و 5.5 کشیده می شوند و به قطرهای زیر 5 میل میرسند.و برای مصارف ظریف تر با تحمل کشش بار کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت توری مش سبک کاملا وابسته به کلاف مفتول داخل بازار می باشد.و با نوسانات مفتول قیمت این نوع توری مش نیز تغییر می کند.

قیمت توری مش گالوانیزه:

همانگونه که از اسم این محصول مشخص است،مش های گالوانیزه از مفتول های گالوانیزه با جوش مخصوص ساخته می شوند تا در محیط هایی که در معرض خوردگی و زنگ زدگی است از آنها استفاده شود.این نوع مش معمولا جهت طراحی و دیزاین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد باربری ندارد.ولی گاها برای انسجام گچ و بتن جهت جلوگیری از ترک و نیروهای کششی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت این محصول نیز کامل وابسته به قطر مفتول و ابعاد چشمه ها می باشد و همچنین قیمت مفتول گالوانیزه نیز در قیمت این محصول تاثیر گذار است.

قیمت توری مش رولی:

توری مش های رولی معمولا جهت ایجاد فنس های سبک و کاربری های دیزاین داخلی ساخت قفس حیوانات و… مورد استفاده قرار میگرد این نوع توری به صورت رول و در عرض های 100 سانتی متر و 120 سانتی متر در بازار موجود می باشندو معمولا جنس آنها گالوانیزه می باشد.طول رول های آنها 30 متر می باشد و به صورت متر مربعی یا رولی فروخته می شود.

قیمت رول این محصول در بازار امروز بین دوملیون دویست تا دوملیون چهارصد متغیر است.

قیمت توری مش رولی

نحوه خرید خرید توری مش از مجموعه آهن بتن:

جهت خرید انواع توری مش از مجموعه آهن بتن می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.و سفارش خود را ثبت کنید تا پیش فاکتور طبق قیمت روز برایتان صادر گردد.بعد از تسویه سفارش شما در صف تولید کارخانه قرار می گیرد و نهایتا تا سه روز آماده بار گیری می شود.

بعد از اتمام تولید کارشناسان کنترل کیفی آهن بتن برگه خروج صادر کرده و بعد از وزن کشی و نهایی شدن فاکتور برای متقاضی ارسال می گردد.

اشتراک گذاری