رول ورق رنگی آهن بتن
ورق رنگی

لیست قیمت ورق شیروانی:

کاربرد ورق رنگی:

معمولا ورق های  رنگی جهت تولید ورق شیروانی استفاده می شود،ورق شیروانی همانگونه که از اسم آن پیداست برای سقف هایی استفاده می شود که به صورت شیروانی برای کاربری ها مختلف ساخته می شوند.

این ورق ها برای سقف های منازل مسکونی بر اساس فرهنگ،معماری و شرایط جوی اون منطقه استفاده می شود،برخی دیگر برای سقف سازه ها صنعتی که ابعاد سقف آنها زیاد می باشد صرفا برای جلوگیری از آسیب های برف و باران به سازه از این ورق های شیروانی استفاده می گردد.

اما حالا از کدام طرح و رنگ استفاده شود بیشتر وابسته به طراحی معمار،کاربری آن سازه،سلیقه مالک و یا معماری آن منطقه دارد.نا گفته نماند گاهی قیمت محصول برای خریدار تصمیم گیرنده است.پس عوامل مختلفی در انتخاب طرح و رنگ موثر می باشد.

انواع ورق شیروانی:

[row]

[col span=”3″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”1326″ height=”56.25%”]

[ux_text font_size=”0.75″]

ورق طرح ذوزنقه

[/ux_text]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”1331″ height=”56.25%”]

[ux_text font_size=”0.75″]

ورق طرح شادولاین

[/ux_text]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”1330″ height=”56.25%”]

[ux_text font_size=”0.75″]

ورق طرح سفال

[/ux_text]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”1329″ image_size=”original” height=”56.25%” margin=”0px 0px 0px 0px” caption=”true”]

[ux_text font_size=”0.75″]

ورق طرح سینوسی

[/ux_text]

[/col]

[/row]

جنس ورق شیروانی:

ورق شیروانی از ورق های روغنی و ورق های گالوانیزه رنگ شده زیر دستگاه های فرمینگ با قالب های متنوع ساخته می شوند.این ورق ها توسط رنگ اکترو استاتیک رنگ آمیزی می شوند تا مقاومت خودشون را حفظ،و زیبایی آنها را بیشتر کنند.

ورق رنگی آبی در حال باز شدن رول                                           ورق شیروانی در طرح ورنگ های مختلف

ابعاد ورق شیروانی:

به طور استاندارد ورق های شیروانی عرض 1000 میلی متر و 1250 میلیمتر می باشند که بعد فرم دهی عرض مفید آنها حدود 25 درصد کم می شود.

وزن ورق شیروانی:

فرض کنیم سقف مورد نظر ما 100 متر مربع باشد.از آنجایی که ورق ها قرار است هم پوشانی داشته باشند و در محل های اتصال از هر سمت روی هم میافتند بعد پیچ میشوند. پس ما باید حدود 10 الی 15 درصد محاسبات متراژ خود را بالاتر در نظر بگیریم.پس محاسبه وزن ورق شیروانی طبق فرمول زیر می شود:

7.8*متراژ کل سقف *1.15(بابت همپوشانی)*1.25(بابت فرمینگ)*ضخامت(به میلی متر)=محاسبه وزن کل

قیمت ورق شیروانی:

قیمت ورق شیروانی وابسته به تغییرات قیمت ورق رنگی و آن وابسته به ورق روغنی می باشد.ورق روغنی نیز وابسته به عوامل متعددی است که در بخش ورق روغنی به طور کامل توضیح داده شده است.که به طور کلی ورق شیروانی به علت انجام خدمات اجرایی روی آن گران تر از ورق روغنی می باشد و هرچی طرح آن بیشتر کار برده باشد به طبع قیمت آن نیز بالاتر است.

قیمت ورق رنگی:

قیمت ورق رنگی نیز وابسته به نوع رنگ می باشد معمولا رنگ های پرکاربرد قیمت مناسب تری نسبت به رنگ های خاص تر دارند.دلیل آن نیز درخواست متقاضی و ورق های تولید شده آماده در انبار ها می باشد.معمولا ساخت رنگ خاص مستلزم هزینه بیشتری خواهد بود.

کارخانه های تولید کننده ورق رنگی:

ورق رنگی کارخانه فولاد مبارکه:

تولید کننده ورق های رنگی استاندارد در ضخامت های 0.5 و 0.6 میلی متر یا اصطلاحا ورق های ضخامت 50 و 60 می باشد،رنگ های تولید شده توسط این کارخانه آبی،قرمز،قهوه ای سوخته و سفید یخچالی می باشد.عرض تمامی آنها 1250 میلی متر می باشد که بعد از فرمینگ عرض مفید یک متر می گردد.

ورق رنگی کارخانه شهرکرد:

کارخانه شهرکرد تولید کنده ورق های رنگی عرض1250 و 1000 می باشد که بعد از فرمینگ در کارگاه های تولید ورق کاهش عرض پیدا می کند.ضخامت های تولیدی در این کارخانه 0.5 و 0.6 میلی متر می باشد.

ورق رنگی چین:

این ورق وارداتی از چین می باشد که در ضخامت های نازک تر  یعنی 0.48 و گاهی 0.25 در بازار موجود می باشد عرض این ورق ها 1000 و1250 میلی متر می باشد.

محل استفاده از ورق های شیروانی:

ورق طرح سفال:

ورق های طرح سفال برای شیروانی های ویلا ها با رنگ های شاد مورد استفاده قرار میگیرد.تا زیبایی آنها را چند برابر کند.

ورق طرح سینوسی:

این مورد برای پوشش های سقف های کوچک مثل پوشش حیاط استفاده می شود.

ورق طرح ذوزنقه:

این نوع ورق بیشتر برای سقف های سوله های صنعتی مورد استفاده قرار می گرید.چون مساحت سقف ها زیاد است باعث می شود تخلیه حجم آب باران و برف زودتر تخلیه گردد و آسیبی به سازه نرسد.

ورق طرح شادو لاین:

این نوع ورق ها هم در محیط های صنعتی هم سقف سوله های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

ویدیو تولید ورق شیروانی:

نحوه خرید ورق شیروانی از آهن بتن:

روش خرید به این شکل است که درخواست کننده صورت درخواستی خود را برای کارشناسان ما از طریق پیام رسان ها ارسال می کند.بعد از محاسبه وزن و کنترل موجودی انبار پیش فاکتور ارسال میگردد،در مرحله بعد از تایید مشتری حواله خرید صادر میگردد. بعد از تایید واریزی توسط حسابداری،بارگیری انجام می شود.فاکتور نهایی بر اساس وزن نهایی باسکول مبدا صادر می گردد،سپس بعد از تسویه نهایی بار به سمت مقصد ارسال می گردد.کارشناسان م در تمامی مراحل ارسال و بارگیری همراه شما خواهند بود.

اشتراک گذاری