دیوار پیش ساخته بتنی
دیوار پیش ساخته بتنی

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی:

مواد تشکیل دهنده دیوار پیش ساخته بتنی میلگرد و بتن می باشد.به همین دلیل تغییرات قیمت مواد تشکیل دهنده دیوار پیش ساخته یعنی قیمت میلگرد و بتن که شامل سیمان و شن وماسه می باشد در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است.

ولی بخش تاثیر گذار قیمت دیوار پیش ساخته بتنی تولید آن می باشد،یعنی نیروی کارگر،هزینه ساخت قالب هزینه های انبار و دپو دیوار های ساخته شده و …

مسئله دیگری که در قیمت نهایی محصول مهم است هزینه های حمل مواد اولیه به کارخانه تولید دیوار پیش ساخته بتنی می باشد.هرچه به معدن شن وماسه و کارخانه سیمان و بازار آهن نزدیک تر باشیم هزینه تولید پایین می آید.

که خوب یکی از دلالیلی که مجموعه آهن بتن توانسته قیمت مناسب تری نسبت به بقیه رقبا داشته باشد نزدیکی آن به معادن شن ماسه شهریار و کارخانه سیمان تهران و بازار آهن شادآباد و آهن مکان می باشد.

همین مسائل باعث شده کیفیت دیوار ساخته شده نیز بالاتر برود چون بهترین مصالح از نظر دانه بندی و تمیزی در معادن تهران و شهریار می باشد.

لیست قیمت دیوار پیش ساخته بتنی:

قیمت هر متر دیوار پیش ساخته بتنی:

قیمت هر متر دیوار پیش ساخته بتنی وابسته به طرح و سایز و ضخامت دیوار متفاوت است. البته میزان میلگرد مصرفی،عیار سیمان مصرفی و کیفیت شن و ماسه هم بی اثر نیستند.

لازم به ذکر است قیمت هرمتر مربع دیوار که توسط کارشناسان ما اعلام می گردد شامل پایه و ستون و پنل می باشد.یعنی مساحت دیوار پیش ساخته بتنی قیمت نهایی فاکتور را مشخص می کند.

به همین جهت جهت دریافت دقیق قیمت با کارشناسان آهن بتن در تماس باشید.

انواع دیوار پیش ساخته بتنی:

  1. دیوار پیش ساخته بتنی حفاض دار نرده ای
  2. دیوار پیش ساخته بتنی دو رو نما
  3. دیوار پیش ساخته بتنی یک رو نما

مشخصات فنی دیوار  پیش ساخته حفاظ دار محوطه:

  • طول هر قطعه دیوار 6 متر ضخامت آن 18 سانتی متر و ارتفاع آن 2.5 تا 2.8 متر می باشد.
  • عیارسیمان استفاده شده در بتن 400 کیلوگرم در هر متر مکعب می باشد.
  •  وزن هر قطعه 2 تن می باشد
  • ظرفیت هر تریلی 72 متر طول می باشد.
دیوار پیش ساخته نرده دار

مشخصات فنی دیوار پیش ساخته دو رو نما:

  • طول هر قطعه دیوار بتنی 4 متر ضخامت 12 سانتی متر و ارتفاع آن 125 سانتی متر می باشد.
  • وزن هر قطعه حدودا 1.3 تن می باشد.
  • عیار سیمان مصرفی در آن 400 کیوگرم در هر متر مکعب می باشد.
  • ظرفیت تریلی برای حمل آن 56 متر مربع می باشد.
دیوار پیش ساخته دو رو نما

قیمت دیوار پیش ساخته سوله:

قیمت دیوار های پیش ساخته بتنی برای ساخت سوله همانند دیگر دیوار های بتنی در حال تغییر می باشد جهت دریافت قیمت با کارشناسان آهن بتن در ارتباط باشید تا بر اساس متراژ شما پیش فاکتور صادر کنند.

قیمت دیوار پیش ساخته سوله
دیوار بتنی پیش ساخته سوله فلزی

مشخصات فنی دیوار های پیش ساخته سوله:

این دیوار ها در طول های 4 متری و 6 متری و ضخامت 12 سانتی متر تولید می گردد.ارتفاع هر قطعه یک متر می باشد،و به راحتی در بین جان ستون ها قرار می گیرد.

داخل این دیوار ها آرماتور تعبیه شده است و عیار سیمان آن 400 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

 

قیمت دیوار پیش ساخته طرح دار:

قیمت دیوار های پیش ساخته طرح دار با توجه به کیفیت ساخت و کارخانه تولید کننده متفاومت می باشد.عوامل متنوعی در قیمت گذاری این دیوار ها دخیل هستند به همین خاطر جهت دریافت قیمت روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشخصات فنی دیوار پیش ساخته طرح دار:

پانل:

  • ارتفاع 123 سانتی متر
  • طول 393 سانتی متر
  • ضخامت 12 سانتی متر

ستون:

ارتفاع: 285 سانتی متر

ابعاد 25*30 سانتی متر

پایه:

ارتفاع 50 سانتی متر

ابعاد:95*75 سانتی متر

 

نحوه ی ساخت دیوار پیش ساخته بتنی:

بتن ریزی توسط میکسر تویین شفت تمام مکانیزه و به وسیله تراک میکسر به سایت تولید دیوار پیش ساخته بتنی حمل می گردد. قبل از بتن ریزی، قالب روغن کاری می شود، شبکه های آرماتور کنترل کیفیت شده در قالب ها قرار می گیرند که به منظور حفظ کاور میلگرد اسپپسر (فاصله انداز) در اطراف این شبکه ها گذاشته می شود. بتن به صورت خودتراکم ریخته می شود، سطح کار پرداخت می شود و پس از ساعتی فرایند عمل آوری شروع می شود.عمل آوری این قطعات به روش بخار دهی (steam curing) می باشد. در مرحله پایانی بعد از عمل آوری، قطعات به محوطه انبار محصول نهایی(دپو) انتقال داده می شود تا بر اساس سفارش هر مشتری بارگیری و ارسال گردد.

علاوه بر نمونه گیری و آزمون های استاندارد هر محصول در تمام مراحل فوق الذکر، واحد کنترل و کیفیت (QC) و واحد تضمین کیفیت (QA) برخط تولید نظارت کامل دارد تا در نهایت محصولات این شرکت با بالاترین استاندارد و کیفیت مطلوب وارد بازار شود.

 

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی خود ایستا:

قیمت دیوار های پیش ساخته بتنی خود ایستا وابسته به مواد اولیه و شرایط تولید می باشد.و همچنین قیمت این دیوار ها با توجه به سایز سایز آنها متفاوت می باشد.دیوار های پیش ساخته بتنی مجموعه آهن بتن در دو ارتفاع 270 سانتی متر و 220 سانتی متر تولید می شود.

این دیوار ها هم به صورت مسلح و هم غیر مسلح قابل سفارش می باشد.میزان مصرف میلگرد در این نوع دیوار ها نیز قابل تغییر و سفارش می باشد.

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی خود ایستا

مشخصات فنی دیوار پیش ساخته خود ایستا:

طول: 3 متر

پاشنه: 70 سانتی متر

ارتفاع:270 سانتی متر با وزن 7 تن

 

خرید دیوار پیش ساخته بتنی:

جهت سفارش و خرید دیوار پیش ساخته بتنی و اطلاع از قیمت محصولات متنوع با کارشناسان آهن بتن در تماس باشید تا در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور خرید را تقدیم حضورتان کنند.

راه های ارتباطی با کارشناسان ما:            02166655240  09353286824

قیمت

اشتراک گذاری