قیمت سیم آرماتوربندی
سیم آرماتوربندی

لیست قیمت سیم آرماتوربندی:

 

انواع سیم آرماتوربندی:

سیم آرماتور بندی با توجه به سایز و نوع تولید به چند مورد تقسیم بندی می شوند.

تقسیم بندی بر اساس نوع تولید:

  1. سیم آرماتور بندی فابریک:این سیم از کشش سیم های فوق کشش طی فرآیند نورد به دست  می آیند.
  2. سیم آرماتور بندی تسمه ای یا معمولی:این سیم از فرآیند نورد بر روی تسمه ساخته می شوند و معمولا نسبت به نوع فابریک شکننده تر می باشند.

تقسیم بندی بر اساس سایز:

  • سیم  آرماتور بندی 1.5 میل
  • سیم قالب بندی 2.5 میل
  • سیم نجاری 3 میل
  • مفتول  4 میل

قیمت سیم آرماتور بندی  1.5:

سیم آرماتور بندی 1.5 در دو حالت فابریک و تسمه ای در کارخانه تولید می شود.که سیم 1.5 فابریک از کشش مفتول های 5.5 با گرید های rst34 توسط دستگاه های کششی تولید میگردد و نرم و ارتجاعی می باشند ولی سیم های تسمه ای از تسمه های ورق تولید می گردد و نسبت به سیم آرماتور بندی خشک تر و شکننده تر می باشند،به همین علت قیمت سیم های فابریک از سیم های تسمه  ای بالاتر می باشد.

سیم های فابریک به صورت کلاف های با وزن 15 کیلوگرم تا 20 کیلو بسته بندی می شوند که نوع سلفون پیچ آن ها دقیقا 15 کیلوگرم می باشد.تفاوت قیمت سلفون پیچ بودن و غیر سلفون پیچ در هزینه بسته بندی آنها می باشد.

سیم آرماتور بندی 1.5 فابریک

قیمت سیم آرماتوربندی 2.5:

سیم آرماتور بندی 2.5 نیز همانند سیم 1.5 در دو حالت فاریک و تسمه ای تولید می شود.جنس این سیم ها آهن یا همان st37 می باشد.نوع فابریک آن نرم و تسمه ای آن خشک تر می باشد و تفاوت قیمت آنها به دلیل متریال اولیه و کیفیت نهایی محصول می باشد.

قیمت سیم آرماتور بندی 2.5: سیم آرماتور بندی 2.5 نیز همانند سیم 1.5 در دو حالت فاریک و تسمه ای تولید می شود.جنس این سیم ها آهن یا همان st37 می باشد.نوع فابریک آن نرم و تسمه ای آن خشک می باشد و تفاوت قیمت آنها به دلیل متریال اولیه و کیفیت نهایی محصول می باشد.

قیمت سیم قالب بندی:

سیم قالب بندی یا مفتول قالب بندی همان سیم آرماتوربندی 2.5 می باشد که در بین مصرف کننده ها، اسم های مختلفی به کار برده می شود.به عنوان مثال قالب بندان بتنی از آن به عنوان سیم قالب بندی و آرماتور بندان از آن به عنوان سیم آرماتور بندی استفاده می کنند.به طور کلی نیاز تمامی مصرف کنندگان یکی می باشد و همان سیم 1.5 یا 2.5 مد نظر است.تفاوت اسم  مرتبط با محل استفاده از آن می باشد.

قیمت سیم قالب بندی بر اساس نوع تولید به دو نوع تقسیم بندی می شود.

سیم قالب بندی فابریک

سیم قالب بندی: تسمه ای

قیمت سیم قالب بندی فابریک از قیمت سیم قالب بندی تسمه بالاتر است چون مواد اولیه سیم قالب بندی فابریک گرون تر می باشد.

جهت دریافت سریع قیمت با واحد فروش آهن بتن در تماس باشید.

قیمت سیم قالب بندی

قیمت سیم نجاری:

سیم نجاری همان مفتول سیاه سایز  میل می باشد که از کشش سیم مفتول 6.5 بدست آمده است.این سیم کاربرد های متنوعی دارد و چون بیشتر در نجاری و تولید میخ از آن استفاده می شده است به اسم سیم نجاری نام گذاری شده است.

قیمت سیم نجاری با توجه به نوسانات بازار تغییر می کند.و برای دریافت قیمت باید قیمت لحظه ای را از کارشناسان ما دریافت کنید.

مزایای سیم آرماتوربندی:

  1. انعطاف پذیری بالا
  2. مفاوم در برابر کشش
  3. شکل پذیری بالا
  4. تولید آسان
  5.  پر مصرف در تمامی صنایع و ساختمان سازی ها
  6. قابلیت جوش خوردن
  7. مقاومت در برابر سایش

کاربرد سیم آرماتور بندی:

همانطور که از اسم این مفتول پیدا است عمده مصرف آن برای بستن میلگرد های داخل بتن یا همان آرماتور می باشد.

از آنجایی که سیم مفتول کاربرد های فراوانی دارند در صنایع مختلف از آن استفاده می شود که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • مسلح سازی بتن یا همان آرماتور بندی
  • ساخت پیچ
  • ساخت میخ
  • ساخت الکترود
  • صنایع ماشین سازی
  • ساخت توری مش های فلزی سبک
  • ساخت دکوری ها

عوامل موثر بر قیمت سیم آرماتوربندی:

قیمت سیم آرماتوربندی همانند آهن آلات دیگر به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به موارد بسیاری اشاره کرد که به چند مورد می پردازیم:

  • نوسانات بازار فولاد:تمام اتفاقات و نوسانات در تمامی محصولات فولادی می تواند بر قیمت سیم آرماتوربندی تاثیر مستقیم بگذارد.
  • تغییر قیمت مواد اولیه:تمامی نوسانات قیمت در سیم مفتول یا تسمه می تواند اثر مستقیم بر قییمت نهایی سیم آرماتوربندی بگذارد.
  • نوسانات بازار ارز:هرگونه نوسان قیمت در بازار های ارز و یا همان دلار و یورو اثر مستقیم و غیر مستقیم خود را بر قیمت نهایی سیم آرماتوربندی می گذارد.
  • میزان عرضه و تقاضا:همیشه باید میزان عرضه و تقاضا حفظ شود هروقت عرضه یک محصول از میزان تقاضا بیشتر شود منجر به هزینه های اضافی از جمله انبار داری و نگهداری می شود.همین باعث می شود قیمت پایین بیاید.پس تولید کننده ها همیشه بر اساس نیاز بازار تولیدات خود را عرضه می کنند.
  • استعلام های بی مورد:همیشه استعلام های زیاد یک مشتری یا فروشنده از تولید کنندگان متعدد باعث می شود گیجی در بازار پیش بیاید و از آنجایی که تمام تولید کنندگان و فروشندگان با هم در ارتباط هستند چرخاندن صورت بی مورد میتواند قیمت را بالا ببرد.و مصرف کننده ضرر کند.پس استعلام های خود را باید محدود کرد.

خرید سیم آرماتوربندی:

جهت خرید سیم آرماتور بندی از مجموعه آهن بتن در خواست خود را برای ما ارسال فرمایید تا پیش فاکتور صادر گردد.بعد از تایید مشتری واریز مبلغ انجام شده و برگه خروج از انبار صادر می گردد.در تمامی مراحل بارگیری کارشناسان کنترل کیفی مجموعه نظاره گر وزن کشی و کیفیت محصول بارگیری شده می باشند تا مشکل احتمالی در وزن و کیفیت به وجود نداشته باشد.

 
اشتراک گذاری