قیمت ورق روغنی
ورق روغنی

قیمت ورق روغنی:

 

 قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان:

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان با نوسانات قیمت بازار تغییر می کند به همین جهت سایت آهن بتن قیمت این محصول را به صورت روزانه در جدول بالا قرار می دهد.

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان هفتگی در سامانه بورس کالا معامله می گردد و بعد از خرید در کشور به صورت رول عرضه می گردد.

قیمت ورق روغنی هفت الماس:

قیمت ورق روغنی هفت الماس نیز همانند فولاد مبارکه از نوسانات بازار تاثیر می گیرد.قیمت پایه این محصول توسط کارخانه اعلام می گردد بعد از اضافه شدن هزینه حمل و سود در بازار عرضه می گردد. 

قیمت ورق فولاد غرب آسیا:

قیمت ورق روغنی فولاد غرب آسیا در رقابت با فولاد مبارکه و هفت الماس می باشد.تغییرات و نوسانات قیمت در بازار فولاد اثر مستقیم در تمامی محصولات آهنی از جمله قیمت ورق روغنی فولاد غرب آسیا دارد.

قیمت ورق روغنی  شیت:

ورق روغنی به صورت رول در بازار عرضه می گردد و برای تولید شیت در دستگاه های رول بازشو قرار گرفته و برش می خورند.عرض های موجود ورق های روغنی در بازار عرض کوتاه(1 متر) و عرض بلند (1.25) می باشد.به همین دلیل قیمت ورق روغنی شیت بر اساس نیاز شما تعیین می شود.

جهت دریافت قیمت شیت ورق روغنی می توانید با کارشناسان آهن بتن در تماس باشید.تا قیمت لحظه ای را خدمتتان اعلام کنند.

قیمت ورق روغنی در ضخامت های مختلف:

قیمت ورق روغنی در ضخامت های مختلف و عرض کوتاه و عرض بلند برای کارخانه های مختلف در جدول بالا به صورت روزانه اعلام می گردد.به همین دلیل پیشنهاد می گردد خرید خود را زمانی انجام دهید که نوسانات بازار کم می باشد وقیمت تاحد زیادی ثابت گردیده است.

قیمت انواع ورق روغنی:

شما می توانید با مراجعه روزانه سایت آهن بتن روزانه قیمت انواع ورق روغنی که شامل موارد زیر می باشد را مشاهده کنید.همچنین جهت خرید و دریافت قیمت لحظه ای بازار می توانید با کارشناسان آهن بتن تماس بگیرید تا بهترین قیمت را در اختیار شما قرار دهند.

کارخانه های تولید ورق روغنی: ورق روغنی موجود در بازار شامل ورق های روغنی فولاد مبارکه اصفهان،ورق روغنی هفت الماس،ورق روغنی فولاد غرب آسیا می باشند.

لازم به ذکر است که ورق های روغنی چیینی و روس هم گاهی در بازار موجود می باشد.

ضخامت های ورق روغنی:ضخامت های موجود در بازار ضخامت های تولیدی کارخانه های ذکر شده می باشند.که در زیر نام برده شده است.

  1. ورق  روغنی ضخامت 0.4 میل
  2. ورق  روغنی ضخامت 0.5 میل
  3. ورق  روغنی ضخامت 0.6 میل
  4. ورق  روغنی ضخامت 0.7 میل
  5. ورق  روغنی ضخامت 0.8 میل
  6. ورق  روغنی ضخامت 0.9 میل
  7. ورق  روغنی ضخامت 1 میل
  8. ورق  روغنی ضخامت 1.25 میل
  9. ورق  روغنی ضخامت 1.5 میل
  10. ورق  روغنی ضخامت 2 میل
عرض های تولیدی ورق روغنی:
  • ورق روغنی عرض 1000 میلی متر یا عرض 1 متر که به این نوع ورق عرض کوتاه نیز می گویند
  • ورق روغنی عرض 1250 میلی متر یا عرض 1.25 که به این ورق عرض بلند نیز می گویند.
 

عوامل موثر در قیمت ورق روغنی:

موارد بسیاری در قیمت گذاری محصولات آهنی تاثیر گذار است که مواردی از آنها را در زیر ذکر میکنیم:

  • قیمت مواد اولیه
  • هزینه های تولید که شامل:پرسنل،هزینه های جاری،تعمیرات دستگاه و موارد دیگر می باشد.
  • هزینه سوخت و انرژی
  • وضعیت قیمت در بورس کالا
  • نوسانات ارز
  • محدودیت های تولید به علت قطعی برق و گاز کارخانه
  • جریانات سیاسی
  • بالانس نبودن عرضه و تقاضا
قیمت ورق روغنی

مراحل تولید ورق روغنی:

ورق روغنی از انجام برخی فرآیند ها بر روی ورق سیاه تولید میگردد،ورق روغنی را به عنوان ورق سرد نیز می شناسند چون مراحل تولید آن به صورت نورد با روغن در دمای اتاق تولید میشود.یعنی انرژی گرمایشی جهت ذوب کردن فولاد استفاده نمی شود و ار طریق برخی فرآیند های مکانیکی و فیزیکی تولید میگردد.

این فرآیند های فیزیکی شامل مراحل زیر میباشد:

  1. رول ورق سیاه از بین غطلک های هیدرولیکی عبور داده میشود که در بین آن ها  توسط اسید شسته می شود و اکسید زدایی می گردد و همچنین سطح آن صاف می گردد.
  2. در این مرحله ورق ها تحت کشش و فشار غلطک های هیدرولیکی به ضخامت های مورد نظر میرسد،در این مرحله ورق ها تا 90 درصد میتوانند کاهش ضخامت داشت باشند یعنی ضخامت هایی زیر 0.5 میلی مترو خوب این موضوع کمک بسیاری در تولید بسیاری محصولات خواهد کرد.
  3. در مرحله سوم بعد از کاهش ضخامت این ورق ها از محلول های الکترولیتی عبور داده میشوند تا روغن های ناشی از مراحل قبلی و اسید شویی ها و همچنین جرم ها و اضافات ورق از بین بروند.
  4. در این مرحله ورق سیاه طی مراحلی آنیل و پخته می شود که در آن مقاومت کششی محصول و کارایی آن بالا میرود (سختی آن پایین می آید) این مرحله رو میتوان به عنوان مهمترین مرحله تولید یاد کرد.در این مرحله آلیاژ های مختلف ورق روغنی یعنی st12,st13,st16 و… به دست می آید.گه هرکدام برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. مرحله آخر شامل تمیز کردن سطح نهایی محصول ،روغن کاری جهت جلوگیری از زنگ زدگی و اکسید شدن، ثبت برند روی آن،رول کردن وپلمپ کردن آن می باشد.
 
مراحل شماتیک تولید ورق روغنی یا ورق سرد

موارد مصرف ورق روغنی:

از آنجایی که که ورق روغنی دارای انعطاف و شکل پذیری بالایی می باشد و همچنین در ضخامت های حتی 0.4 میلی متر در دسترس می باشد در تولید محصولات گوناگونی در صنعت به کار می رود.شما آنها را در صنعت خودرو سازی،ساخت مبلمان اداری و منزل،ساخت لباسشویی و اجاق گاز،مصالح ساختمانی،ساخت سقف سوله،تیرها و ستون ها،و هرجا که ورق با کارایی بالا یعنی (سوراخکری،شکل پذیری،رنگ پذیری و موارد دیگر) نیاز باشد ورق های روغنی مورد استفاده قرار میگرد.

خدمات آهن بتن در بخش ورق روغنی:

  • قیمت گذاری روزانه در سایت،کانال تلگرام و ارتباط تلفنی با کارشناسان به محض اعلام شدن قیمت در بازار آهن
  • مشاوره تخصصی توسط مجرب ترین کارشناسان در حوزه مربوطه
  • تهیه بهترین کیفیت ورق و اراِئه به مشتریان
  • فروش به صورت خرد و عمده
  • بارگیری از انبار تهران و کارخانه و نزدیک ترین انبار به مشتری
  • انجام انواع خدمات از قبیل برش کاری خم کاری سوراخ کاری و غیره طبق نقشه و درخواست مشتری

.

خرید ورق روفنی
اشتراک گذاری