قیمت ورق سیاه
ورق سیاه

لیست قیمت ورق سیاه یا ورق گرم:

قیمت ورق آهن:

قیمت ورق آهن یا ورق سیاه به صورت روزانه و لحظه ای در حال تغییر است چون عوامل متعددی روی اون تاثیر گذار است،که مجموع تمامی این عوامل باعث می شوند قیمت ورق سیاه تغییر کند و ممکن است در روز چندین بار هم تغییر داشته باشد.نوسانات در بازار های مختلف می تواند تاثیر مستقیم در بازار آهن و همچنین قیمت ورق سیاه بگذارد.از این رو سایت آهن بتن در تلاش قیمت تمامی محصولات ورق سیاه از کارخانه های معنبر ایران  به صورت روزانه در سایت خود به روز رسانی کند و در اختیار متقاضیان قیمت قرار دهد و قیمت لحظه ای را از طریق کارشناسان خود به صورت تلفنی اعلام می دارد.لذا جهت دریافت قیمت روز ورق سیاه با کارشناسان بخش ورق در تماس باشید.

به طور کلی قیمت ورق سیاه همه روزه در ساعت 12 الی 13 اعلام میگردد.و تا پایان ساعت اداری قیمت داده می شود.که این مورد باز وابسته به شرایط بازار دارد گاهی بازار افزایشی است و کلا قیمت توسط تاجرین اعلامم نمیگردد و یادیر تر اعلام می گردد و تایم فروش کوتاهی دارند و عملا خرید و فروشی صورت نمی گیرد.گاهی نیز دیده می شود بازار رو به کاهش می باشد و از ساعت 9 صبح فروش ها باز است تا آخر تایم اداری،پس زمان اعلام قیمت ورق سیاه نیز مانند قیمت ورق آن ثابت نیست.

گاهی پیش آمده ورق در طی روز چندین بار تغییر قیمت داشته به عنوان مثال کل روز در حال افزایش یا در حال کاهش بوده است.تمامی این موارد در اعلام قیمت ورق سیاه نقش مهمی دارند.ازین رو پیشنهاد می گردد از طریق تماس تلفی قیمت لحظه ای دریافت کنید.

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان:

ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان جز پرتقاضا ترین ورق های بازار می باشد.و قیمت این ورق در حال حاضر بین 30000تومان تا 33000 تومان برای ضخامت های مختلف می باشد که تمامی آنها در جدول قیمت ورق سیاه بالای صفحه درج شده است.

قیمت ورق سیاه 2 میل:

یکی از پر کاربردترین ورق ها در صنعت و ساختمان سازی ورق سیاه 2 میل می باشد.این ورق به صورت رول از کارخانه دریافت می شود و به طول های مختلف در بازار توزیع می گردد.عرض 1 متر و عرض 1.25 (ورق سیاه بلند) پر مصرف ترین آن است که توسط کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تولید می گردد.خرید ورق سیاه از کارخانه از طریق بورس قابل انجام می باشد که مقدار های زیاد خرید فروش می شوند.جهت خررید ورق سیاه  2 میل از یک کیلو تا 100 تن میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا قیمت دقیق و رقابتی خدمت شما اعلام کنند.ضمنا تمامی قیمت ها ورق سیاه 2 میل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در جدول بالا قرار داده شده است جهت دریافت قیمت برشی در ابعاد خاص می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت ورق سیاه 2 میل فولاد مبارکه اصفهان در تهران

قیمت ورق سیاه 4 میل:

قیمت ورق سیاه 4 میل به صورت روزانه در جدول بالا قرار داده می شود و شما می توانید با کلیک روی آن نمودار تغییرات قیمت آن و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید.ورق سیاه 4 میل فولاد مبارکه تنها ورق 4 میل با کیفیت از کارخانه های معتبر ایران می باشد.و به صورت تخصصی توسط این کارخانه تولید و عرضه می گردد.نوسان قیمت ورق 4 میل کاملا وابسته به نوسانات بازار های دیگه و از جمله اتفاقات جامعه سیاسی و اقتصادی می باشد.

قیمت ورق سیاه 10 میل:

ورق سیاه 10 میل را می توان یکی از پایه ثابت های صنعت ساختمان دانست،و قیمت آن می تواند تاثیر به سزایی در پروژه های ساختمانی و صنعتی  داشته باشد.این ورق توسط کارخانه های قطعات،گیلان و فولاد مبارکه تولید می گردد که تمامی قیمت های آنها چه رول و چه بزش خورده در جدول بالا قرار داده می شود.در صورتی که موردی که شما دنبال آن هستید در جدول می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و قیمت روز و لحظه ای ان را دریافت کنید.

قیمت ورق سیاه 30 میل به بالا:

ورق های ضخیم یا کلفت بار توسط کارخانه اکسین اهواز و کاویان تولید می شود البته گاها کارخانه های دیگر هم عرضه دارند مثل کارخانه درخشان و نورداصفهان،قیمت این ورق ها چون درخواست آنها زیاد نیست تغییرات زیادی ندارند ولی با نوسانات بازار قیمت آنها نیز تغییر می کند.تعیین کننده قیمت ورق سیاه 30 میل به بالا در ابتدا کارخانه و بعد از آن تجار اصلی صاحبان بار می باشند.جهت دریافت قیمت ورق سیاه ضخیم یا کلفت بار باما در تماس باشید.

قیمت ورق سیاه 30 میل

قیمت ورق سیاه st37:

قیمت ورق اس تی 37 یا همان ورق آهن سیاه شامل تمامی قیمت هایی است که توسط کارخانه های تولید کننده ورق سیاه در جدول بالا قرار گرفته است،قیمت ورق st37 یا ورق با کربن پایین وابسته به تمامی نوسانات بازار آهن و اتفاقات مهم در کشور می باشد.

علت نامگذاری ورق سیاه چیست؟

از آنجایی که تولید ورق سیاه از طریق نورد گرم می باشد،سطح ورق گداخته بعد از سرد شدن تیره رنک میباشد ازین رو به این نوع ورق،ورق سیاه می گویند.

مراحل تولید ورق سیاه چگونه است؟

به طور کلی تمام محصولاتی که از طریق نورد گرم تولید می شوند از گرم کردن قطعات فلزی با آلیاژ های مشابه به وجود می آیند،ورق سیاه یا ورق گرم هم از همین ویژگی پیروی می کند.یعنی بیلت ها شمش ها و اسلب های فلزی تا دمای 1100 درجه سانتی گراد گرم میشوند تا به حالت خمیری شکل یا به اصطلاح پلاستیکی شکل در بیایند،بعد از آن در نوار های مورد نظر قرار میگرند و تحت فشار غلطک های مکانیکی به ضخامت مورد نظر می رسند.

کارخانه فولاد نورد گرم تولید ورق سیاه
ذوب بیلت ها در کارخانه نورد گرم

ضخامت سنجی توسط امواج اشعه ایکس تعبیه شده در هر مرحله گذر از غلطک ها صورت میگیرد.اگر بخواهیم ساده بگوییم،برای بدست آمدن ضخامت های نازک تر بیلت ها وشمش های نرم شده از غلطک هایی با فاصله های کم تر عبور داده می شوند.و بر اساس نیاز،محصول نهایی به صورت رول یا شیت های فابریک در عرض های استاندارد در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

ممکن است این سوال پیش بیاید چرا همانند تولید ورق روغنی یا همان ورق سرد غلطک ها به تنهایی کفایت نمی کند؟در پاسخ باید گفت ورق های سیاه که از  شمش و بیلت های ضخمیم تولید می شوند ابعاد منظمی ندارند،ابتدا باید پیوستگی بین مولکول های قطعه های مختلف ایجاد شوند ثانیا دستگاه ها صنعتی توان کاهش ضخامت قطعات با سختی و ضخامت بالا را ندارند،و باید علاوه بر انرژی مکانیکی از انرژی گرمایشی کمک گرفت.

غلطک زنی شمش های گداخته جهتتولید ورق سیاه
غلطک زنی شمش های گداخته جهت رسیدن به ابعاد مورد نظر

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق سیاه:

عرضه و تقاضا:همیشه در تمامی بازار ها میزان عرضه و تقاضا در قیمت تاثیر گذار است،در صورت افزایش تقاضا و کاهش توان کارخانه در برطرف کردن نیاز بازار باعث افزایش قیمت خواهد شد به طبع کاهش تقاضا باعث کاهش قیمت خواهد شد.

کیفیت تولید:در تمامی کالا ها برای تولید محصول با کیفیت بالا نیاز به هزینه بالاتر و استفاده از متریال اولیه با کیفیت و دستگاه های پیشرفته تر می باشد به همین خاطر قیمت محصول نهایی بالاتر خواهد بود به همین روال اگه کیفیت پایین تر باشد قیمت نیز پایین تر خواهد بود.

مواد اولیه:مواد اولیه و تغییرات قیمت آن در قیمت نهایی محصول تاثی گذار است

تغییرات قیمت ارز و طلا:قیمت طلا و ارز تاثیر مستقیم با قیمت ورق و تمامی قطعات فلزی دارد از آنجایی که بخش زیادی به کشور های خارجی صادر می گردد قیمت ارز تاثیر خود را در قیمت نهایی ورق سیاه خواهد گذاشت.

شرایط سیاسی و اقتصادی منطقه و کشور های همسایه:تشنج های سیاسی و اقتصادی در منطقه باعث تغییر قیمت ارز و در نتیجه تغییرات قیمت ورق سیاه خواهد شد.

ابعاد تولیدی ورق سیاه:

به طور کلی و استاندارد ورق های گرم یا ورق سیاه در عرض های 1000میلی متر،1250 میلی متر،1500 میلیمتر و 2000 میلی متر تولید می گردد.که با تجه به ضخامت مورد نظر به صورت شیت های فابریک یا رول از کارخانه خارج می گردد.معمولا ضخامت های بالای 10 میلیمتر به صورت ورل وجود ندارد و به صورت شیت های استاندارد با عرض های بین 1 متر تا 2 متر و طول های بین 1 متر تا 6 متر عرضه می گردد.

معمولا ابعاد دیگر مورد نیاز بازار از همین شیت ها یا رول ها برش می خورند و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد.پس اصطلاحات ورق برش خورده،فابریک و رول که در بازار آهن استفاده می شود منشاء آن همین موضوع است که ذکر شد.

محاسبه آنلاین وزن ورق سیاه:

مهمترین کارخانه های تولید کننده ورق سیاه:

مجتمع فولاد مبارکه:

این کارخانه تولید کننده ورق های ضخامت 2 میل تا 15 میل می باشد که به صورت رول تولید میگردد.لازم به ذگر است ورق های ضخامت بالای 8 میل به صورت شیت فابریک در کارخانه تولید میگردد.

فولاد کاویان اهواز:

این کارخانه تولید کننده ورق های ضخامت بالای 10 میل می باشد.و به صورت شیت های فابریک 1250*6000 و 1500*6000 در بازار عرضه میکند

کارخانه فولاد اکسین اهواز:

این کارخانه تولید کننده ورق های ضخامت بالای 8 میل تا 70 میل در عرض 2 متری و طول 6 و 12 متری تولید می شود.

کارخانه نورد و تولید قطعات فولاد:

این کارخانه تولید کننده ورق های ابعاد 1250*6000 ضخامت های 8،10،12،15،20 و 25 میلی متر میباشد. یعنی فقط شیت های فابریک تولید میگردد.

کارخانه فولاد گیلان:

این کارخانه تولید کننده ورق های ضخامت های پایین می باشد یعنی ضخامت های بین 2 تا 15 میلی متر با کیفیت st37ابعاد تولیدی آن طول 6 متر وعرض 1250 می باشد

کارخانه فولاد خرم آباد:

این کارخانه تولید کننده ورق های 15 تا 30 میلی متر می باشد و به صورت شیت های فابریک ابعاد 1250*6000 و 1500*6000 عرضه می گردد.

کارخانه فولاد درخشان:

این کارخانه تولید کننده ضخامت های بالا یعنی 15 تا 80 میلی متر می باشد و تمام محصولات عرض 1.25 می باشد.

گرید های تولیدی ورق سیاه:

گرید ST37:این گرید همان آهن معمولی بدون هیچگونه آلیاژ می باشد.خرید ورق سیاه st37 با کارشناس فروش در تماس باشید.

گرید ST52:این گرید دارای درصد کربن پایینی است و همچنین دارای مقاومت بالاتری نسبت به st37 می باشد.

گرید A283:در چهار گرید A B C D تولید میگردد که گرید C مطلوب ترین حالت از نظر مقاومت و قابلیت جوش پذیری می باشد.

مشاوره خرید ورق سیاه از آهن بتن:

ما در آهن بتن به شما مشاوره کاملا تخصصی در زمینه خرید انواع ورق ها بر اساس ارزیابی قیمت بازار و کارخانه را می دهیم،همچنین نیاز شما را بررسی کرده و  یر اساس موجودی های بازار بهترین پیشتهاد را به شما خواهیم داد تا با خیال آسوده آنچه که مورد نیاز است روتهیه کنید.کادر مجرب آهن بتن مهندسین کارکشته در کارگاه های ساختمانی و صنعتی و آگاه به بازار و نوسانات بازار می باشند ازین رو مشاور صادق و حرفه ای جهت رساندن شما به اهدافتان خواهند بود.

نحوه ی ثبت سفارش و خرید ورق سیاه از آهن بتن:

روند کار به این صورت می باشد که ثبت درخواست از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان ها برای کارشناسان ما ارسال می گردد.بعد از بررسی و محاسبه وزن و موجودی انبار و کارخانه پیش فاکتور صادر می گردد،بعد از بررسی و تایید درخواست کننده حواله خرید صادر میگردد،بعد از آن با باربری مطمِئن مجموعه آهن بتن هماهنگی های لازم صورت میگیردو بارنامه رسمی صادر میگردد.و همچنین بار به اندازه ارزش آن بیمه می گردد.

بعد از بارگیری وزن های نهایی طبق برگه باسکول در فاکتور به روز رسانی میگردد،و برای درخواست کننده مبلغ نهایی جهت تسویه ارسال میگردد.راننده مجموعه آهن بتن موظف است بار را طبق وزن برگه باسکول در مقصد تحویل دهد و در صورت مغایرت خسارت گرفته شود.

ما با تمام قوا برای خود هدف گذاری کردیم گرمی  و ریالی به مشتری هایمان ضرری نرسد،رضایت خرید شما اعتبار ماست.

اشتراک گذاری